Faturalar ve Ödemeler

Faturalarınız her ayın 1'inde otomatik olarak oluşmakta ve size sms yolu ile bilgilendirme yapılmaktadır. Faturanızın son ödeme tarihi her ayın 10. günüdür. Bu süre geçtiğinde hizmetiniz otomatik olarak fatura tutarı ödenene kadar durdurulur.


Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde hizmetiniz tekrardan aktif hale gelecektir. Hizmet süreniz boyunca yaşayacağınız ilk gecikme için herhangi bir tutar tarafınıza yansıtılmaz. Sonraki gecikmelerinizde 39,90 TL Gecikme bedeli faturanıza yansıyacaktır.

Ödemenizi geciktirmemek için hemen Didim Net Online İşlemler Merkezi’ne girip otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Faturalarınızı, Didim Net Online İşlemler Merkezinden Kredi Kartınız ile ödeyebilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Arzu ederseniz web sitemizde yer alan IBAN numaralarımıza Havale/EFT yolu ile göndermeniz yapabilirsiniz.

Veya 0850 840 96 54 numaralı hizmet numaramızı arayarak telefonda kredi kartınız ile online ödeme yapabilirsiniz. İsteyen abonelerimiz, en yakın ofislerimize ve ödeme noktalarını ziyaret ederek faturalarını ödeyebilirler.

Faturanızda yer alan ücretlere; %18 KDV (Katma Değer Vergisi); internet hizmeti için %10 vergi oranı dahildir.

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık %1,6 olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanmaktadır. Ödenmemiş fatura nedeniyle internet hizmeti kısıtlanan abonelerimizin hizmet süresin boyunca ilk gecikmesinde herhangi bir tutar yansıtılmayacak olup olası sonraki gecikmelerinde takip eden bir sonraki faturalarına gecikme ücreti yansıtılacaktır. Gecikme bedeli internet hizmeti için 39,90 TL olarak ücretlendirilecektir.

Didim Net tarafından sunulan tarifelere KDV ve ÖİV dahildir. Bunlara ek olarak sözleşmeden kaynaklı damga vergisi bedeli ilk faturaya yansıtılacaktır. Taahhütlü aboneliklerde, taahhüt devam ederken modem ya da cihaz satın alınması durumunda, modem ve cihaz alımını takiben kesilecek ilk faturada da damga vergisi yansıtılacaktır.

Online İşlem Merkezi

Online İşlemler Merkezine Vergi numaranız, TC kimlik numaranız veya GSM numaranız ile giriş yapabilirsiniz.

Şifrenizi abonelik sırasındaki ilk sms içinde yer almak ile beraber, eğer unuttuysanız "Şifremi Unuttum" linkinden de şifrenisi sıfırlayabilirsiniz.

Online İşlemler Merkezi şifrenizi unuttuysanız; Online İşlemler Merkezi Şifremi Unuttum bölümünden yeni şifre alabilirsiniz.

Online İşlem Merkezi’nde, bilgilerinizi güncelleyebilir, faturalarınızı kontrol edebilir, kredi kartı ile faturanızı anında ödeyebilir ve internet hizmetinize ait bütün verileri inceleyebilirsiniz.

Abonelik İşlemleri

1-Adres Değişikliği / Nakil

Nakil işlemi sırasında, tekrardan bir kurulum sürecinin olması sebebi ile 159,00 TL Nakil ücreti takip eden ilk faturanıza yansıyacaktır.

Nakil işlemi tüm paketleri için geçerli olup, yeni adresinizde mevcut paketiniz alt yapı olarak destelemiyor ise destekleyen paket üzerinden işlem yapılır.

Online işlem merkezinizden "NAKİL İŞLEMLERİ" menüsünden nakil kaydı oluşturabilir veya 0850 840 96 54 numaraları destek hattımızdan bizlere nakil talebinizi iletebilirsiniz. Nakil işlemleri 7 İş gününe kadar sürebileceğinden dolayı talebinizini bizlere en az 10 gün öncesinden bildirmenizde fayda var.

Nakil işlemleri ilk kurulum sürecinde olduğu gibi en geç 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.

Bireysel abonelik ve şahsen başvuruları yapılacak ise kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ile müraacat edilmelidir. Kurumsal nakil işlemlerinde yetkili kişinin kimlik belgesi, vekil tayin edilecekse noter onaylı vekaletname ve imza sirküleri ile müraacat edilmelidir.

Yalın internet nakil sürecinde Kurulum esnasında, kurulum yapılacak olan adreste ilgili birinin bulunması gereklidir.

2- Hizmet İşlemleri

İnternet hizmetinizi iptal edebilmek için, hizmet sahibi veya yetkili kişinin şahsen veya noter onaylı vekili tarafından başvuruda bulunulması gerekmektedir.

Bireysel aboneliklerde hizmet sahibinin Kimliği yeterli olurken, kurumsal aboneliklerde yetkili veya vekilin kimliği ile birlikte imza sirküleri de talep edilmektedir.

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken tarife değişikliği yapılamamaktadır. Hizmetinizin tekrardan aktif hale geldikten sonra tarife değişikliği talebinizi online işlem merkezi üzerinden veya 0850 840 96 54 numaralı iletişim merkezi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Hat dondurma işlemleri için 0850 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

İnternet hizmeti hat dondurma işlem ücreti işlem başına 49,00 TL'dir.

Hat dondurma hizmetimizden tüm Didim Net internet müşterileri yararlanabilmektedir.

Hat dondurma esnasında nakil işlemi yapabilir miyim?

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken hattınız üzerinde nakil işlemi yapılamaz.

İnternet hizmetine geçici olarak ihtiyaç duymayan ve bu süre içerisinde herhangi bir faturalandırma yapılmamasını isteyen müşterilerimizin faydalanacağı bir hizmettir.

Didim Net aboneliğinizde hat dondurma süresi taahhüt süresine dahil değildir. Örnek vermek gerekirse; 2 ay süresince hat dondurma yapıldığında taahhüt süresi de 2 ay uzayacaktır.

Hat dondurma işlemi yılda en fazla 2 defa ve toplam dondurma süresi 120 günü aşmayacak şekilde gerçekleştirilebilir.

İlk hat dondurma talebi üzerinden 1 yıl geçtiğinde, aboneliğe yeni hat dondurma hakkı tanımlanacaktır.

Aboneliğinizin kalan hat dondurma süresini dikkate alarak hattınızın kaç gün dondurulacağını ve otomatik olarak ne zaman açılacağını belirleyebilirsiniz. ,

Hattınızın belirlediğiniz süreden önce açılmasını istemeniz halinde (0850) 840 96 54 Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçerek hat açılma süresinden önce hizmetinizi aktifleştirebilirsiniz.

3- Tarife Değişikliği

Ay içerisinde yapılan tarife değişikliğinde, yeni tarife ayın 1’i itibari ile geçerli olur ve yeni tarife ücretlendirmesi de o zaman başlar.

Bulunduğunuz paketi değiştirmek için (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamamaktadır.

Didim Net kampanyasında taahhüt devam ederken paket değişikliği yapılabilir mi?

Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız ve kotalara geçiş yapabilirler.

Aktif İnternet Hakkında

1- Hız, Bağlantı ve Kota

İnternet kullanımı için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Sabit telefon hizmeti almadan da Didim Net'in internet hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Kotanız hakkında detaylı bilgi için Online işlemler merkezimizi ziyaret ederek kotanızı sorgulayabilirsiniz.

Türkiye’de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi bazı bölgelerde altyapı kapasitesinden kaynaklı olarak yüksek hızda hizmet verilemeyebilir. Bu nedenle mevcut tarifenizin, bulunduğunuz bölgenin desteklediği altyapı hızı doğrultusunda alabileceği maksimum hızı alabilir. Bu hız limitini belirtmek için ‘’e kadar’’ ifadesi kullanılmaktadır.

Didim Net'in sunduğu internet hizmetine abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 29,90 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Didim Net internet faturanıza düzenli olarak yansıtılır.

Hız değişikliği yapmak için Online İşlem Merkezini kullanabilir veya, (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Kullandığınız modem Didim Net’in sunduğu modem değilse size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifreyi, modeminizin ara yüzüne doğru bir biçimde girdiğinizden emin olun. Modeminizin kullanım kılavuzu kullanıcı adı ve şifre girme konusunda size yardımcı olacaktır.

Sorun hala devam ediyorsa konu ile ilgili Didim Net Online işlemlerden destek talebi oluşturabilir veya Didim Net Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

İnternet bağlantısı hız değişikliğinin hattınıza yansıyabilmesi için modeminizin bir kez kapatılıp açılması gerekmektedir. Sorun yaşamaya devam ediyorsanız (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

2- Kopma & Kesilme

• Modeminizi yeniden başlatabilirsiniz.

• Bağlantı yaptığınız cihazı yeniden başlatabilirsiniz.

• Modem konumunu değiştirebilirsiniz. Evin internet kullanımının yaygın olduğu bir yerde konumlandırabilirsiniz. Modeme olan uzaklık ve modemle aranızdaki duvar sayısı, duvar kalınlığı gibi durumlar bağlantı kalitenize olumsuz etki eder.

• Modemin konumunu değiştiremiyor ve odalarınızın bazıları modeme uzak bir noktada kalıyor ise WIFI alan genişletici temin etmeniz sorununuza yardımcı olacaktır.

• Modem vericinizin ve bağlantı yaptığınız cihazların eski olması bağlantı kalitesine olumsuz etki eder.

• Çevrede mevcut modem kanalınıza parazit yapan telsiz telefon, mikrodalga, fırın gibi ev araçları bulunabilir. Bu durumda modem kanalınızı değiştirmeniz gerekmektedir. Modem kanal değişikliğinin nasıl yapılacağını internet üzerinden kolayca öğrenebilirsiniz

3- Nasıl Abone Olurum?

Didim Net Ailesine katılmanın birden fazla yolu vardır.



• Sitemizde yer alan Abonelik Merkezlerimizi ziyaret ederek,

• E-Devlet üzerinden online olarak,

• Sitemiz üzerinde yer alan "Başvuru" Linki üzerinden,

0850 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri hizmetlerini arayarak hızlıca ailemize katılabilirsiniz.

Başvuru yaptığınız kanala göre değişiklik göstermek ile birlikte ilgili evraklarınız bize ulaştığı gün veya bir sonraki gün içerisinde abonelik süreciniz hızlıca başlatılmaktadır.

Süreç başlatıldıktan sonra kurulum süreci aynı gün başlamaaktadır. Ve bu süreç sizlere sms ile bilgilendirilmektedir.

Genel

Fiber internet, yüksek hızlı internet teknolojisidir. Fiber optik kablolar aracılığı ile sunulmakta olan fiber internet, kullanıcılarına yüksek hızda, kesintisiz internet deneyimi sunar. VDSL ve ADSL teknolojilerine göre çok daha hızlı yükleme ve indirme imkanı verir.

Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmek için sitemizden altyapınızı sorgulayabilir ya da (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerini arayarak altyapınızı öğrenebilirsiniz.

İnternet hizmeti aldığınız adreste fiber altyapı bulunuyorsa mevcutta aldığınız hizmeti fiber internete çevirebiliriz. Adreste fiber altyapı bulunmaması halinde bu hizmet verilememektedir.

Telefon aboneliğine gerek kampanyalardan altyapınızda bulunması halinde fiber tarifelerimizden faydalanabilirsiniz.

Mevcut müşterilerimiz için hazırladığımız teklifleri öğrenmek ve daha detaylı bilgi alabilmek için (0850) 840 96 54 numaralı Didim Net Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Müşterilerimiz tarafından bildirilip takibe alınan arıza kayıtları öncelikle altyapı sağlayıcı operatör tarafından kontrol edilir.

Yapılan kontroller sonucunda yaşanılan problem altyapı sağlayıcı operatör kaynaklı ise çözümlenerek Didim Net tarafından müşterilerimize bilgilendirme yapılır. Yapılan kontroller sonucunda yaşanılan problemin müşteri iç tesisatından kaynaklı olduğu tespit edilir ise arızanın giderilmesi müşterinin sorumluluğundadır. Bu süreçte bizden de ücretli destek talebinde bulunabilirsiniz.

Fiber internet hizmetinde, altyapının fiber olması sebebi ile tüm kurulum ve kurulum sonrası destek hizmetleri firmamız adı